Prezentare generală

Politica noastră de rambursare și returnare durează 30 de zile. Dacă au trecut 30 de zile de la achiziție, nu vă putem oferi o rambursare sau un schimb complet.

Pentru a fi eligibil pentru o returnare, articolul dvs. trebuie să fie neutilizat și în aceeași stare în care ați primit-o. De asemenea, trebuie să fie în ambalajul original.

Mai multe tipuri de bunuri sunt scutite de a fi returnate. Nu se pot returna bunuri perisabile precum alimente, flori, ziare sau reviste. De asemenea, nu acceptăm produse care sunt bunuri intime sau sanitare, materiale periculoase sau lichide sau gaze inflamabile.

Articole suplimentare nerambursabile:

  • Carduri cadou
  • Produse software descărcabile
  • Unele articole de sănătate și îngrijire personală

Pentru a completa returnarea, avem nevoie de o chitanță sau o dovadă de cumpărare.

Vă rugăm să nu trimiteți achiziția înapoi către producător.

Există anumite situații în care se acordă numai rambursări parțiale:

  • Carte cu semne evidente de utilizare
  • CD, DVD, bandă VHS, software, joc video, casetă sau disc de vinil care a fost deschis.
  • Orice articol care nu se află în starea sa inițială, este deteriorat sau lipsește piese din motive care nu se datorează erorii noastre.
  • Orice articol returnat la mai mult de 30 de zile de la livrare

Rambursări

Odată ce returnarea dvs. este primită și verificată, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit articolul returnat. De asemenea, vă vom notifica cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării.

Dacă sunteți aprobat, atunci rambursarea dvs. va fi procesată și un credit va fi aplicat automat cardului dvs. de credit sau metodei de plată inițiale, într-o anumită perioadă de zile.

Rambursări cu întârziere sau lipsă

Dacă nu ați primit deja rambursarea, verificați mai întâi contul dvs. bancar.

Apoi contactați compania dvs. de card de credit, poate dura ceva timp până când rambursarea dvs. va fi procesată.

Apoi contactați banca dvs. Există adesea o perioadă de procesare a tranzacției înainte de a apărea în cont.

Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea, contactați-ne la {email address}.

Articole la reducere

Doar articolele cu preț obișnuit pot fi rambursate. Articolele de vânzare nu pot fi rambursate.

Schimburi

Înlocuim articolele numai dacă sunt defecte sau deteriorate. Dacă trebuie să îl schimbați pentru același articol, trimiteți-ne un e-mail la {email address} și trimiteți articolul dvs. la: {physical address}.

Cadouri

Dacă articolul a fost marcat ca și cadou atunci când ați cumpărat și a fost livrat direct către dvs., veți primi un credit cadou pentru valoarea returnării. După primirea articolului returnat, vi se va trimite un certificat cadou.

Dacă produsul nu a fost marcat ca și cadou la achiziționare sau dacă cadoul care l-ați primit a fost livrat la persoana care a făcut inițial comanda, vom trimite o rambursare cadoului și vor afla despre returnarea dvs.

Livrare & Returnare

Pentru a returna produsul, ar trebui să trimiteți produsul la adresa: {physical address}.

Veți fi responsabil pentru plata propriilor costuri de expediere pentru returnarea articolului. Costurile de expediere sunt nerambursabile. Dacă primiți o rambursare, costul expedierii de returnare va fi dedus din rambursare.

În funcție de locul în care locuiți, timpul necesar pentru a vă ajunge produsul înlocuit poate varia.

Dacă returnați articole mai scumpe, puteți lua în considerare utilizarea unui serviciu de expediere urmărit sau achiziționarea unei asigurări de expediere. Nu garantăm că vom primi articolul returnat.

Aveți nevoie de ajutor?

Contactați-ne la {email} pentru întrebări legate de rambursări și returnări.